X
تبليغات

تصویر ثابت

شیوه خشک کردن فرش مرطوب در منزل
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرجع مقالات رسمی فرش و نحوه شستشوی آن

بازدید : 50
دوشنبه 30 فروردين 1400 زمان : 11:31


کم آب کردن فرش تر، عملیات مهمی میباشد شماره قالیشویی در مشهد که نقش ویژه‌ای در ارتقا ارتفاع قدمت قالی و خودداری از زخم وصال به آن جاری ساختن می‌نماید. در شکل سطحی بودن معیار رطوبت در فرش با به کار گیری از برخی ترفندها می‌اقتدار در کمترین فرصت برای کم آب کردن آن در خانه مبادرت کرد؛ البته در شکل زیاد بودن رطوبت، توصیه می‌گردد که شستشوی فرش را به متخصصین این حوزه در قالیشویی‌ها بسپاریم. مقاله حاضر داده ها مفیدی در رابطه اشکال شیوه‌های کم آب کردن فرش در خانه به شما میدهد.

کم آب کردن سریع فرش با حوله
در شکل تر شدن مجموع فرش، اولی کاری که بایستی جاری ساختن دهید؛ به چنگ آوردن سریع آب از آن و معلق یا این که پهن کردن آن در خارج از خانه میباشد. ولی در حالتی‌که که قسمتی از فرش تر گردیده است؛ حوله‌ای را روی حیطه مرطوب قرار دهید و تا حد قابلیت و امکان آب فرش را جذب نمائید. دقت داشته باشید که پایین فرش، تر نباشد. هر از یکسری گهگاه حوله را با حوله دیگری که کم آب میباشد، بده بستان نمایید تا روند کم آب کردن، سرعت بیشتری پیدا نماید.

گهگاه آب و رطوبت به پایین فرش نفوذ می‌نماید، در اینگونه مواقعی بایستی سریعا فرش را برگردانده و هر چه ذیل فرش قراردارد را بردارید. در صورتیکه که حتی یک تکه موکت نمدی تر پایین فرش باشد، مسبب ساخت قارچ و کپک می گردد. خشکشویی فرش در خانه مستلزم صرف توجه، شکیبایی و فرصت متعددی میباشد؛ همینطور شخص می بایست شناخت بی نقص با مال فرش داشته باشد.

خشکشویی فرش با گونه های کم آب کن فرش
دستگاه وکیوم منحصر به فرد برای مکش آب برای مثال این ابزارها میباشد. توجه نمائید که از جاروبرقی برای این فعالیت به کار گیری نکنید، به دلیل آنکه دستگاه وکیوم بایستی برای جذب آب مطلوب باشد. برای خشکشویی فرش در خانه، در آغاز با دستگاه خشکشویی، آب فرش را توده کرده و وکیوم فرمائید. دستگاه وکیوم،آب را از روی فرش توده خواهد کرد؛ البته آب جانور در تحت فرش را عده نمی‌نماید. حواستان توده باشد که در انتهای فعالیت، مسلما مخزن آب دستگاه را خالی نمائید.

برای استعمال از آبگیر فرش بایستی با فرآورده فرش، شناخت بدون نقص داشته باشید تا به آن صدمه وارد نکنید. بعضا برای کم آب کردن سریع از سشوار نیز به کار گیری می‌نمایند؛ برای این عمل مایحتاج میباشد که دستگاه را در مسافت‌ای مطلوب از محل رطوبت نگه دارید تا کم آب گردد. اساسی میباشد که سشوار را بیشتراز اندازه به فرش مجاورت نکنید. این عمل در شکل بالا بودن معیار رطوبت فرش و هنگامی که وسعت متعددی از فرش تر گردیده باشد، حوصله‌فرسا و فرصت‌بر خواهد بود.

کم آب کردن فرش دستباف
خشکشویی فرش دستباف بخاطر تفاوت‌هایی که‌این نوع فرش با فرش‌های ماشینی دارااست؛ دشوارتر خواهد بود. گهگاه مرطوب شدن فرش دستباف میتواند سبب به تغییر تحول رنگ و از دست رفتن بافت رنگی آن گردد. احتمال ادغام و قاطی شدن رنگ در فرش‌های دستباف بیشتر میباشد؛ برای همین در شکل تر شدن چنین فرش‌ها، مطلقا آنان را به قالیشویی‌هایی که اشکال سرویس ها خشکشویی فرش را ارائه می‌نمایند، بسپرید تا سالم فرش شما محافظت گردد.

تفاوت کم آب کردن فرش در قالیشویی و خانه
در اکثری از مواقع فرش تر، بوی نامطبوعی میگیرد که انگیزه آن، رویش قارچ و کپک در داخل الیاف قالی میباشد. چنانچه که فرش به یک قالیشویی دارای اعتبار سپرده خواهد شد، از این بوی نامطبوع خبری نخواهد بود.

کم آب کن قالیشویی که در قالیشویی‌ها به فعالیت برده می‌گردد؛ تخصصی بوده و زمان فرصت کم آب شدن فرش را کاهش می دهد. همینطور کم آب کردن نادرست موجب جراحت به بافت فرش میشود و در فیض فرش زیبایی خویش را از دست خواهد بخشید.

در قالیشویی علاوه بر طرز سنتی، با استعمال از اتاق المنت، عملیات کم آب کردن فرش شکل میگیرد. این اتاق‌ها با گرم‌ کننده‎‌های منحصربه‌فرد خویش، سرعت کم آب کردن را تا حد قابلیت و امکان کاهش می دهند. دما در‌این اتاق‌ها به روش‌ای تهیه گردیده که تار و پود فرش جراحت نبیند.

برخی از قالیشویی‌ها نیز با گرمخانه گازی، فرش‌ها را در حرارت مطلوب کم آب می‌نمایند. با اعتنا به کارداران فوق بهتر میباشد که عملیات کم آب کردن فرش به وسیله متخصصین این حوزه و در جای ‌های مطلوب صورت پذیرد.

چرا بانو؟
خشکشویی فرش به عنوان مثال سرویس ها قالیشویی بانو میباشد. این موسسه با ارائه اشکال سرویس ها در طهران با به کارگیری از امکانات به‌روز و توسعه یافته توانسته میباشد؛ طی سالیان متمادی متکی بودن مشتریان را جلب کرده و خدمتی سزاوار به عموم کشور‌ایران برساند. عملیات کم آب کردن فرش در بانو بعداز محاسبه ظریف مال قالی، نوع سرویس ها لازم و مجال مورد نیاز برای ایفا آن توسط دستگاه‎های مطلوب هر نوع فرش خاص جاری ساختن میشود.

فرش‌ها از قیمت دنیوی و معنوی متعددی برخوردارند و اساسی میباشد که شستشو و کم آب کردن آنان بوسیله متخصصین این حوزه صورت پذیرد. ارزش خشکشویی فرش در بانو مطابق با تعرفه‌های معمول می باشد که رضایت مشتریان را طی سال‌ها جلب کرده است. شما صرفا از روش تماس با کارشناسان ما و یا این که تصویب توصیه خویش به طور آنلاین میتوانید از سرویس ها شایسته ترین و ارزان‌ترین قالیشویی طهران برای کم آب کردن فرش های پر ارزش خویش فایده‌مند گردید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 291
  • بازدید کلی : 4296
  • کدهای اختصاصی